A munkakör leírása
- Felelős az új alkalmazottak kiválasztásáért és felvételéért.
- Call center felügyelők és munkatársak műszakjainak tervezése.
- Beosztott alkalmazottak irányítása, koordinálása, ellenőrzése és motiválása.
- A csapat kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak (KPI) beállítása.
- Eljárások, folyamatok stb. javaslása.
A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során
Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.
Karrierutak
A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat
Telefonközpont-vezető - Menedzsment a munkaerőpiacon
A pozíció
a fizetések rangsorában
Nők aránya
A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora
653. hely
Varrónő
Bőr-, textil- és ruhaipar
676 - 1 174 USD
86. hely
Go fejlesztő
Információs technológiák
1 178 - 4 430 USD
1. hely
Vezérigazgató
Cégvezetés
1 896 - 9 617 USD
Túl nagy ez az intervallum?
Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését
Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!Részletes információ a magyarországi fizetésekről
Pro
Fizetési jelentés cégeknek
111 EUR*
* ÁFÁ-val / 93 EUR ÁFA nélkül
Elemzés megrendelése- Adott pozíció fizetése régió*, végzettség, gyakorlat, cégméret szerint
- A teljes fizetés és annak összetevői* (változó összetevő, jutalékok, jutalmak)
- A válaszadók megoszlása bérek szerint
- Fizetési tartományok az 1. decilis, az 1. kvartilis, a medián, a 3. kvartilis, a 9. decilis és az átlagbér kifejezésével. Li>
- Pénzügyi juttatások részletes lebontása*
- Pénzügyi juttatás elemzés* * regressziós modell használata esetén érhető el