Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Cégvezetés

Fizetés a(z) Call center igazgató pozícióra Magyarország területén

Magyarország havi bruttó átlagbére:
A munkavállaló fizetését számos tényező befolyásolja, elsősorban a régió, ahol dolgozik, a tapasztalat hossza, a vállalat mérete stb.
Hasonlítsa össze fizetését másokkal, akik ugyanabban a pozícióban és ugyanabban a régióban vannak, ingyenesen és névtelenül.
Az emberek 80%-a keres:
427K - 1,3M Ft
10% kevesebbet keres 427K Ft
10% többet keres 1,3M Ft

A felmérésben szereplő fizetések bruttóban vannak kifejezve.

Az Fizetesek.hu fizetési felmérés alapján a $pozícióban lévő emberek 80%-a a $országban 427 273 Ft és 1 280 042 Ft havi bruttó között keres.

Az alkalmazottak 10%-a perc dollárnál kevesebbet keres, az emberek 10%-a pedig max. $-nál többet keres.

A felmérés az alkalmazottak adatain alapul, megtisztítva az extrém és duplikált értékektől. Egy ingyenes, anonim kérdőív kitöltésével pontosabb fizetésösszehasonlítást kaphat más, Önnel azonos pozícióban dolgozó emberekkel.

Milyen munkát végez általában a(z) Call center igazgató

  • Felügyeli és irányítja a call center napi működését, biztosítva a hatékony és eredményes szolgáltatásnyújtást.
  • Stratégiai terveket dolgoz ki és hajt végre az ügyfélszolgálat, működési hatékonyság és az egész call center teljesítményének javítása céljából.
  • Vezeti, mentorálja és fejleszti a magas teljesítményt nyújtó call center-vezetők és munkatársak csapatát, hogy elérjék a szervezeti célokat és objektumokat.
  • Meghatározza és figyeli a kulcsfontosságú teljesítményindikátorokat (KPI), hogy értékelje a call center működésének hatékonyságát és minőségét.
  • Együttműködik más osztályokkal, hogy összehangolja a call center tevékenységeit a vállalati célkitűzésekkel és stratégiákkal.
  • Folyamatos fejlesztési kezdeményezéseket vezeti, hogy optimalizálja a folyamatokat, technológiát és ügyfélinterakciókat.
  • Költségvetési tervezést és ellenőrzést végez, hogy biztosítsa a call center működésének költséghatékonyságát és pénzügyi hatékonyságát.
  • Biztosítja az iparági szabályozásoknak és vállalati irányelveknek való megfelelést, fenntartva a magas színvonalú ügyfélszolgálatot és adatvédelmet.
  • Elemezi és beszámol a call center teljesítménymérőiről, szolgáltatva betekintést és ajánlásokat a felső vezetésnek.
  • Pozitív és motiváló munkakörnyezet kialakítását ösztönzi, amely bátorítja a csapatmunkát, innovációt és szakmai fejlődést.
  • Kezeli az eszkalált ügyfélproblémákat és panaszokat, biztosítva a kielégítő megoldást és ügyfél-elégedettséget.

A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során

Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.

Karrierutak

A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat

Call center igazgató a munkaerőpiacon

A pozíció
a fizetések rangsorában

a/az 37-ik

Nők aránya

Meghatározatlan

A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora

Meghatározatlan év

657. hely

Portás, informátor

Segédmunka

Salary group 1

290 802 - 453 064 Ft

38. hely

Regulatory Affairs Manager

Gyógyszeripar

Salary group 2

427 273 - 1 280 042 Ft

37. hely

Call center igazgató

Cégvezetés

Salary group 2

427 273 - 1 280 042 Ft

36. hely

ABAP programozó

Információs technológiák

Salary group 2

715 093 - 2 087 907 Ft

1. hely

Vezérigazgató

Cégvezetés

Salary group 3

1 166 831 - 5 111 632 Ft

Túl nagy ez az intervallum?

Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

Részletes információ a magyarországi fizetésekről

Munkabérek a munkavállalóktól
Bérjelentés
1 pozíció
99 EUR*
Hozzáférés 1 felhasználó számára
Ideális egy adott munkakör egyszeri értékeléséhez.