Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Cégvezetés

Fizetés a(z) Call center igazgató pozícióra Magyarország területén

Magyarország havi bruttó átlagbére:
A munkavállaló fizetését számos tényező befolyásolja, elsősorban a régió, ahol dolgozik, a tapasztalat hossza, a vállalat mérete stb.
Hasonlítsa össze fizetését másokkal, akik ugyanabban a pozícióban és ugyanabban a régióban vannak, ingyenesen és névtelenül.
Az emberek 80%-a keres:
1 654 - 5 938 EUR
10% kevesebbet keres 1 654 EUR
10% többet keres 5 938 EUR

A felmérésben szereplő fizetések bruttóban vannak kifejezve.

Az Fizetesek.hu fizetési felmérés alapján a $pozícióban lévő emberek 80%-a a $országban 1 654 EUR és 5 938 EUR havi bruttó között keres.

Az alkalmazottak 10%-a perc dollárnál kevesebbet keres, az emberek 10%-a pedig max. $-nál többet keres.

A felmérés az alkalmazottak adatain alapul, megtisztítva az extrém és duplikált értékektől. Egy ingyenes, anonim kérdőív kitöltésével pontosabb fizetésösszehasonlítást kaphat más, Önnel azonos pozícióban dolgozó emberekkel.

Milyen munkát végez általában a(z) Call center igazgató

  • Felügyeli és irányítja a call center napi működését, biztosítva a hatékony és eredményes szolgáltatásnyújtást.
  • Stratégiai terveket dolgoz ki és hajt végre az ügyfélszolgálat, működési hatékonyság és az egész call center teljesítményének javítása céljából.
  • Vezeti, mentorálja és fejleszti a magas teljesítményt nyújtó call center-vezetők és munkatársak csapatát, hogy elérjék a szervezeti célokat és objektumokat.
  • Meghatározza és figyeli a kulcsfontosságú teljesítményindikátorokat (KPI), hogy értékelje a call center működésének hatékonyságát és minőségét.
  • Együttműködik más osztályokkal, hogy összehangolja a call center tevékenységeit a vállalati célkitűzésekkel és stratégiákkal.
  • Folyamatos fejlesztési kezdeményezéseket vezeti, hogy optimalizálja a folyamatokat, technológiát és ügyfélinterakciókat.
  • Költségvetési tervezést és ellenőrzést végez, hogy biztosítsa a call center működésének költséghatékonyságát és pénzügyi hatékonyságát.
  • Biztosítja az iparági szabályozásoknak és vállalati irányelveknek való megfelelést, fenntartva a magas színvonalú ügyfélszolgálatot és adatvédelmet.
  • Elemezi és beszámol a call center teljesítménymérőiről, szolgáltatva betekintést és ajánlásokat a felső vezetésnek.
  • Pozitív és motiváló munkakörnyezet kialakítását ösztönzi, amely bátorítja a csapatmunkát, innovációt és szakmai fejlődést.
  • Kezeli az eszkalált ügyfélproblémákat és panaszokat, biztosítva a kielégítő megoldást és ügyfél-elégedettséget.

A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során

Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.

Karrierutak

A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat

Call center igazgató a munkaerőpiacon

A pozíció
a fizetések rangsorában

a/az 36-ik

Nők aránya

Meghatározatlan

A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora

Meghatározatlan év

621. hely

Portás, informátor

Segédmunka

Salary group 1

762 - 1 198 EUR

37. hely

Scrum Master

Információs technológiák

Salary group 2

2 251 - 5 028 EUR

36. hely

Call center igazgató

Cégvezetés

Salary group 2

1 654 - 5 938 EUR

35. hely

ABAP programozó

Információs technológiák

Salary group 2

1 916 - 5 595 EUR

1. hely

Vezérigazgató

Cégvezetés

Salary group 3

3 116 - 13 651 EUR

Túl nagy ez az intervallum?

Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

Részletes információ a magyarországi fizetésekről

Munkabérek a munkavállalóktól
Bérjelentés
1 pozíció
99 EUR*
Hozzáférés 1 felhasználó számára
Ideális egy adott munkakör egyszeri értékeléséhez.

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran ismételt kérdések és válaszok a(z) Call center igazgató pozíció fizetéséről.

Az összes bruttó fizetés a(z) Call center igazgató pozíción havi szinten 516 300 EUR és 4 022 368 EUR között mozog. A pontos összehasonlítás érdekében javasoljuk, hogy hasonlítsa össze a fizetését az Fizetesek.hu kérdőívén keresztül, így pontosabb képet kap a fizetésről a régió figyelembevételével.

A legjobban kereső munkavállalók a(z) Call center igazgató pozíción legalább 5 938 EUR összes bruttó fizetéssel rendelkeznek havonta.

A legjobban kereső 10% munkavállaló ezen a pozíción legalább 5 938 EUR összes bruttó fizetéssel rendelkezik havonta, míg a legrosszabbul kereső 10% kevesebb mint 1 654 EUR összes bruttó fizetéssel. Ha részt vesz fizetési kérdőívünkben, pontos összehasonlítást kap a fizetéséről a piaci átlaggal, figyelembe véve a régiót, ahol dolgozik.

5 év munkatapasztalat után a(z) Call center igazgató pozíción havi bruttó fizetés 4 094 EUR.

A fizetési tárgyalásokra jól fel kell készülni. A bértárgyalás során azt javasoljuk, hogy a következőkre összpontosítson:
  • tudja meg a pozíció aktuális piaci értékét – a Fizetesek.hu oldalon ezt ingyenesen és anonim módon megteheti
  • emelje ki tapasztalatait és eredményeit – érdemes jól megválasztani a fizetésről szóló beszélgetés időpontját
  • bővített felelősségi körök – ha a szerepkörén és feladatain túl dolgozik
  • készüljön alternatívákkal – ha a fizetésemelés nem lehetséges, léteznek más lehetőségek is (bónuszok, plusz szabadság stb.)

A béradatok egy fizetési kérdőívből származnak, ahol mindenki névtelenül összehasonlíthatja a fizetését más, azonos pozícióban dolgozó munkavállalókéval. Ezeket az adatokat megtisztítjuk és feldolgozzuk a saját módszertanunk szerint. A(z) Call center igazgató pozícióra jelenleg 36 ellenőrzött válaszadót gyűjtöttünk össze.