Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Ügyféltámogatás

Fizetés a(z) Call center szupervízor pozícióra Magyarország területén

Magyarország havi bruttó átlagbére:
A munkavállaló fizetését számos tényező befolyásolja, elsősorban a régió, ahol dolgozik, a tapasztalat hossza, a vállalat mérete stb.
Hasonlítsa össze fizetését másokkal, akik ugyanabban a pozícióban és ugyanabban a régióban vannak, ingyenesen és névtelenül.
Az emberek 80%-a keres:
392K - 1,0M Ft
10% kevesebbet keres 392K Ft
10% többet keres 1,0M Ft

A felmérésben szereplő fizetések bruttóban vannak kifejezve.

Az Fizetesek.hu fizetési felmérés alapján a $pozícióban lévő emberek 80%-a a $országban 392 039 Ft és 1 016 872 Ft havi bruttó között keres.

Az alkalmazottak 10%-a perc dollárnál kevesebbet keres, az emberek 10%-a pedig max. $-nál többet keres.

A felmérés az alkalmazottak adatain alapul, megtisztítva az extrém és duplikált értékektől. Egy ingyenes, anonim kérdőív kitöltésével pontosabb fizetésösszehasonlítást kaphat más, Önnel azonos pozícióban dolgozó emberekkel.

Milyen munkát végez általában a(z) Call center szupervízor

  • A központ napi működésének felügyelete annak érdekében, hogy a szolgáltatásnyújtás hatékony és eredményes legyen.
  • A központ ügynökeinek felügyelete és képzése teljesítményük és az ügyfélkapcsolati készségeik javítása érdekében.
  • A hívásmetrikák és a teljesítményindikátorok nyomon követése a javításra szoruló területek azonosítása érdekében.
  • Az eszkalált ügyfélmegkeresések kezelése és a komplex problémák időben történő megoldása.
  • Szabályzatok és eljárások kidolgozása és bevezetése a szolgáltatásminőség és az operatív hatékonyság javítása érdekében.
  • Rendszeres teljesítményértékelések lefolytatása és konstruktív visszajelzés nyújtása a csapattagoknak.
  • A vállalati irányelvek és az iparág szabályozásainak betartásának biztosítása.
  • Együttműködés más osztályokkal az ügyfél igényeinek kielégítése és a szolgáltatások javítása érdekében.
  • Jelentések készítése a központ teljesítményéről, az ügyfelek visszajelzéseiről és a csapat termelékenységéről.
  • Pozitív munkakörnyezet kialakítása, amely ösztönzi a csapatmunkát és az alkalmazottak elkötelezettségét.
  • Új központi személyzet toborzásának és onboarding folyamatának segítése.
  • Naprakészség az iparági trendekkel és a legjobb gyakorlatokkal kapcsolatban a szolgáltatásnyújtás javítása érdekében.

A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során

Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.

Karrierutak

A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat

Call center szupervízor a munkaerőpiacon

A pozíció
a fizetések rangsorában

a/az 372-ik

Nők aránya

Meghatározatlan

A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora

Meghatározatlan év

657. hely

Portás, informátor

Segédmunka

Salary group 1

290 802 - 453 064 Ft

373. hely

Szállítmányozási ügyintéző

Szállítmányozás, logisztika

Salary group 2

492 681 - 881 819 Ft

372. hely

Call center szupervízor

Ügyféltámogatás

Salary group 2

392 039 - 1 016 872 Ft

371. hely

Hirdetési menedzser

Könyvkiadás, nyomdaipar, média

Salary group 2

409 339 - 995 426 Ft

1. hely

Vezérigazgató

Cégvezetés

Salary group 3

1 166 831 - 5 111 632 Ft

Túl nagy ez az intervallum?

Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

Részletes információ a magyarországi fizetésekről

Munkabérek a munkavállalóktól
Bérjelentés
1 pozíció
99 EUR*
Hozzáférés 1 felhasználó számára
Ideális egy adott munkakör egyszeri értékeléséhez.