logo
still collecting graphics

Ön Az ügyfélszolgálat vezetője pozícióban dolgozik? Szeretné tudni, mennyit keres másokhoz viszonyítva?

Állásinterjúra vagy bértárgyalásra készül, és szeretné tudni, mennyi lenne a tisztességes fizetés?

Mi sem egyszerűbb! Töltse ki rövid kérdőívünket, és tudja meg, hogy mások mennyit keresnek az Ön pozíciójában és régiójában.*

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

A munkakör leírása

  • Felelős az ügyfélszolgálati csapat vezetéséért
  • Ügyfélszolgálati stratégia és irányvonal elkészítése és ezt követő megvalósítása
  • Csapattámogatás, coaching, a nagy igényeket támasztó ügyfelek kezelése
  • Ügyfélkérdések kezelésének figyelemmel kísérése azok beérkezésétől kezdve a megoldásukig
  • Szolgáltatások javítása, ügyfél-elkötelezettség növelése, az organikus növekedés elősegítése
  • Panaszkezelés, jelentéskészítés
  • Ügyfél-tájékoztatás, telefonos és e-mailes kapcsolattartás
  • Az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítása, módszertani útmutatók elkészítése az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz

Kapcsolódó munkakörök bértartománya Menedzsment kategóriában

Alacsony fizetés

Átlagos fizetés

Magas fizetés