logo

Mit gondolnak a potenciális ügyfelei a szolgáltatásairól?

A Data research a Paylabtől lehetővé teszi a kérdései fizetési kérdőívbe való belefoglalását, ezáltal a válaszadók áttekinthető demográfiai adatait tartalmazó market insightshoz jut.

Ismerje meg a terméket

Data Research

A Paylab Data research a megfelelő megoldás az Ön számára, ha rövid időn belül szeretné megtudni, mit gondolnak az emberek a termékeiről, vagy médiakimenetekhez van szüksége adatokra.

A piacon egyedülálló módszerünk lehetővé teszi a felmérés kiértékelését a válaszadók fizetési adatai alapján is.

world icon
Különböző országok összehasonlítható adatai

Az adatgyűjtést a működésünk több országában végezzük a fizetési felmérések részeként. A megszerzett adatok strukturáltak, és nemzetközi szinten könnyen összehasonlíthatók.

bars icon
A fizetés szintjét is magában foglaló elemzés

A Data Research a szokásos demográfiai mutatók mellett lehetővé teszi a kimenetek fizetési szint, végzettség vagy beosztás szerinti feldolgozását is.

respondents icon
A válaszadók száma szerint fizet

Minden egyes kitöltött kérdőív 3 értékelési körön és adattisztításon esik át, miközben Ön csak a megtisztított adatokért fizet.

Érdekli az együttműködés?

Lépjen velünk kapcsolatba

Hogyan működik a Paylab Data Researchje?

  • decision icon

    Közönség kiválasztása

    A megfelelő döntésekhez minőségi adatokra van szükségünk. Az adatgyűjtésnek sok formája létezik. Mi a Paylab Data Research szolgáltatását kínáljuk Önnek, amely az adatgyűjtés valóban gyors és hatékony módját jelenti.

  • decision icon

    Kérdések előkészítése

    Készítsen elő legalább 5 kérdést a célcsoportja számára, és döntse el, hány választ vár el az adott célországban. Ügyeljen arra, hogy a kérdései a mindennapi emberek számára érthetőek legyenek.

  • focus icon

    Kérdések célzása

    Válassza ki Ön a közönségét. A kérdéseit mindenkinek, de az Ön által kiválasztott célcsoportnak is feltehetjük nem, álláskategória, végzettség, életkor és régió szerint.

  • managing icon

    Adatgyűjtés biztosítása

    Az adatgyűjtésről mi gondoskodunk. Az Ön kérdései a helyi felmérés fizetési kérdőívében fognak szerepelni.

  • collecting icon

    Adatgyűjtés

    Az adatgyűjtéshez szükséges idő attól függ, hány válaszadót, melyik országból kíván értékelni. Az adatgyűjtés becsült ideje az árjegyzékben szerepel.

  • results icon

    Eredmények

    Végül Data Research jelentést készítünk Önöknek. A dokumentum az adatok nem, végzettség, régió vagy életkor szerinti elemzését is magában foglalja. A piacon egyedülállónak számító módszerünk lehetővé teszi az eredmények kiértékelését az alkalmazottak fizetése alapján is. Kérésre szívesen elkészítjük Önöknek.

Esettanulmány

Profesia days esettanulmány

A Profesia days rendezvény több sikeres pozsonyi évadot tudhat maga után. Ez idő alatt látogatók tízezreinek és kiállítók százainak tette lehetővé, hogy egy helyszínen, személyesen találkozzanak. Ennek köszönhetően Szlovákiában a maga nemében a legnagyobb és legkeresettebb rendezvénnyé nőtte ki magát.

Ezalatt további városokban is megrendezésre került, aminek köszönhetően Szlovákia - sőt Csehország további régióiban is egyre nő az ismertsége.

A rövid felmérés célja a Profesia days márka ismertségének megállapítása volt a válaszadók véletlenszerű mintáján.

Ismeri a Profesia days rendezvényt?

Profesia case study
  • igen, ismerem, és részt is vettem rajta
  • igen, ismerem, de nem vettem részt rajta
  • ném
Minta: 25 és 34 év közötti válaszadók

Hogyan működött a felmérés?

A felmérés néhány hétre a fizetési kérdőív elválaszthatatlan részévé vált, és azt a fizetését összehasonlító összes felhasználónak ki kellett töltenie.

5 kérdésből állt, amelyek a szokásos kérdőív tartalmához kapcsolódtak, és természetes módon tették lehetővé a tervezett rendezvény prezentálását.

Kérdésminták

  • Az említett pontok közül Önt személyesen melyik motiválná a leginkább arra, hogy meglátogassa az ingyenes állásbörzét? Kérjük, legfeljebb 3 lehetőséget jelöljön meg.
  • Ön ismeri a Profesia days rendezvényt?
  • Tervében áll meglátogatni a Profesia days Bratislava állásbörzét?

Az összes említett kérdés esetében a részletes demográfiát is elemeztük. Az adatokat egyszerű, mégis áttekinthető diagramok segítségével értelmeztük.

Mutass többet

Mit értünk el?

  • Áttekintést szereztünk a Profesia days márka Szlovákián belüli ismertségéről
  • Felmértük a rendezvényen való részvétel iránti érdeklődést
  • Megállapítottuk, hogy a program mely részei a legvonzóbbak a közönség számára
  • Adatokat szereztünk a megkérdezettekről/demográfiáról

Megerősítést nyertek a feltételezéseink

  • a rendezvény legnagyobb ismertsége éppen Nyugat-Szlovákiában volt tapasztalható
  • ezt Kelet-Szlovákia követi, amely a rendezvénynek először 2017-ben adott otthont
  • a legalacsonyabb ismertséget Észak-, Közép-, illetve Nyugat-Szlovákia északi részében tapasztaltuk
  • A Profesia days rendezvényre idén májusban Zsolnán kerül sor, ami teret nyújt ahhoz, hogy a rendezvény ismertségét még annak megtartását megelőzően a Fizetesek.hu portálon növeljük, valamint a befejezését követően felmérést és összehasonlítást végezzünk.

Ki lesz a kapcsolattartó?

Miroslav Dravecky image
Miroslav Dravecký
Paylab product manager

Miro has managed the salary survey from 2007. Firstly in Slovakia, Czech Republic and Hungary, but later was that methodology spread to tho 20 European and African countries. Except of this huge project he was responsible for several products in Profesia spol. s r.o. company, from RecruitRank, HRclub to catalogue of position etc.

Érdekli az együttműködés?

Lépjen kapcsolatba velem